دبیر ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تربت جام گفت: پیرو مصوبات کارگروه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس کارگروه تنظیم بازار به صورت مستمر بر بازار نظارت و کنترل دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن کاظمی دبیر ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با اشاره به بازدید مستمر از واحد‌های صنفی گفت: پیرو مصوبات کارگروه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس بازرسی و کنترل بازار توسط اعضاء کارگروه تنظیم بازار به صورت مستمر انجام می‌شود.

او ادامه داد: در این بازدید‌ها تعدادی از واحد‌های آرایشگری ونانوایی مورد بازرسی قرار گرفت و از متصدیان نانوا‌یی ها که الزامات بهداشتی و قانونی را رعایت کردند قدردانی بعمل آمد.

دبیر ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: به برخی از متخلفین صنفی تذکرات لازم داده شد و با توجه به ابلاغیه صادره مبنی بر تعطیلی بازار به جهت کاهش تردد غیر ضروری شهروندان به آن دسته از واحد‌هایی که کماکان موضوع را جدی نگرفته و به فعالیت اقتصادی مشغول بودند تذکرات لازم داده شد.

کاظمی افزود: با توجه به وضعیت شهرستان و ضرورت رعایت نکات بهداشتیدر واحد‌های صنفی، مردم در صورت مشاهده هرگونه بی قانونی و رعایت نشدن  موارد بهداشتی مراتب را به دستگاه‌های مرتبط اطلاع رسانی نمایند تا برخورد لازم صورت گیرد.

 
انتهای پیام//س.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.