به همت دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری همدان، آخرین جلسه خانه رمان همدان فردا در فضای مجازی و به صورت ویدیو کنفرانس برگزار می شود.

جلسات خانه رمان همدان به صورت مجازیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  تیمور آقامحمدی، معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان همدان با بیان اینکه نویسندگان همدانی همواره ثابت کرده‌اند که داستان‌نویسی برای آنان امری جدی و مهم است، گفت: ما نویسنده‌ایم و کسب و کارمان نوشتن است و خواندن. ما در همدان زندگی می‌کنیم، شهری با اصالت باستانی و مردمانی فرهیخته و مقاوم داریم.

او  گفت: از شهریور ۱۳۹۳ تاکنون به صورت هفتگی و بدون وقفه جلسات تخصصی رمان‌نویسی برگزار کرده‌ایم و اعضای آن از بهترین نویسندگان استان و کشور به‌شمار می‌روند و تاکنون در زمینه انتشار کتاب و حضور در جشنواره‌های معتبر ادبی، موفقیت‌های چشمگیری کسب کرده‌اند.

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان همدان با اشاره به این‌که اتفاقات ناگوار تنها می‌توانند وقفه‌ای کوتاه در زندگی بیاندازند، اما نمی‌توانند مانع از ادامه آن شوند، افزود: بیماری همه‌گیر «کرونا» باعث تعطیلی برنامه‌های فرهنگی شده، اما نمی‌تواند میان هنرمندان جدایی بیفکند؛ لذا تصمیم گرفتیم از این پس خانه رمان همدان جلسات تخصصی‌اش را به همان شکل سابق و با حضور همه اعضا اما به صورت مجازی و در قالب ویدیو کنفرانس برگزار کنیم.

انتهای پیام/ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.