نمایش «دَمام» از تولیدات تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری استان همدان، امشب در مسجد النبی (ص) همدان اجرا می شود.

اجرای نمایش «دَمام» در مسجدالنبی (ص) به مناسبت ایام الله دهه فجربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدرضا باباخانیان، مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان همدان با اعلام این خبر گفت: این نمایش به نویسندگی لقمان بحرانی، کارگردانی مهدی کوثری یگانه و با بازی نوجوانان مستعد مسجد النبی (ص) با آموزش و تمرینی دو ماهه آماده اجرا شده است.

او با بیان اینکه کارگردان این نمایش  مهدی کوثری است، افزود: نویسندگی و کارگردانی نمایش نامه‌های مهر مهر، قرار، انتظار، مهدویت، پدربزرگ گم شده و ایفای نقش در نمایش‌های غریبه شام، فرزند، پل، کابوس قافله سالار را می‌توان از جمله فعالیت‌های هنری مهدی کوثری اعلام کرد.

او با بیان اینکه کارگردان این اثر همزمان آموزش نوجوانان مسجدا النبی (ص) را در دستور کار خود داشته است بیان کرد: یکی از رسالت های حوزه هنری در تئاتر مردمی بچه های مسجد، آموزش نوجوانان علاقمند و مستعد مساجد در عرصه نمایش است.

محمدرضا باباخانیان امین بهرامی، علیرضا خلوجینی، احسان فلاح، امیرعلی مهماندوست وآیدین نجفی را بازیگران آموزش دیده این نمایش اعلام کرد و گفت: سعی بر آن است در این جریان تئاتری، علاقمندان این رشته را در مساجد شناسایی، تحت نظر یک مربی فنی به شکل رایگان آموزش دهیم تا گامی موثر جهت کشف، جذب و پرورش این علاقمندان برداشته شود.

این نمایش با همکاری پایگاه اباصالح المهدی (عج)، امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد النبی (ص) (شکریه- ۱۸ متری توحید) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.