ماموران نیروی انظامی ۸۹ سفره خانه و مهمانپذیر متخلف را در شهر‌های کلاردشت، گلوگاه، محمودآباد و میاندورود پلمب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، گفت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، طرح نظارت بر مهمانپذیر ها، مسافرخانه‌ها و سفره خانه‌ها در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران که با همکاری ماموران اداره بهداشت این شهرستان به اجرا در آمد ۷ مهمانپذیر و سفره خانه در اجرای دستورالعمل‌های صادرشده پلمب و متصدیان این واحد‌های صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

پلمپ ۳ قهوه خانه‌های متخلف در گلوگاه

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت: در راستای ارتقاء سلامت عمومی شهروندان و به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در سطح جامعه طرح نظارت بر رستوران‌ها و قهوه خانه‌ها در شهرستان گلوگاه به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی از کلیه رستوران‌ها و قهوه خانه‌ها این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ عنایتی از اخطار پلمب به ۱۵ واحد صنفی و پلمب ۳ قهوه خانه به دلیل عدم رعایت ضوابط صنفی و دستورالعمل‌های صادرشده در این شهرستان خبر داد و گفت: متصدیان این واحد‌های صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

پلمب ۱۵ سفره خانه‌ها و تالار‌های متخلف درمیاندورود

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در سطح جامعه طرح نظارت بر سفره خانه ها، مهمانپذیر‌ها و تالار‌ها در شهرستان میاندورود به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری ماموران اداره بهداشت از کلیه سفره خانه ها، تالار‌ها این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ داداش تبار از پلمب ۱۵ سفره خانه و تالارعروسی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های صادرشده در این شهرستان خبر داد و گفت: متصدیان این واحد‌های صنفی بعلت عدم رعایت هشدار‌ها پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

پلمب ۶۴ واحد‌های اقامتی متخلف در محمودآباد

سرهنگ محمود حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس طرح نظارت بر واحد‌های اقامتی و پذیرایی در شهرستان محمودآباد به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری ماموران اداره بهداشت در یک هفته گذشته از ۳۵۰ واحد اقامتی و پذیرایی این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ حسین زاده از پلمب ۶۴ واحداقامتی و پذیرایی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های صادر شده در این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح همچنین به ۲۶ واحد صنفی اخطار پلمب داده شد و از فعالیت ۴۳ واحد نیز جلوگیری شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.