رییس کل دادگستری استان زنجان اعلام کرد: احتکار کنندگان لوازم بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده و افرادی که به دنبال انتشار اخبار جعلی و کذب درباره ویروس کرونا و تشویش اذهان عمومی هستند باید منتظر اشد مجازات قانونی باشند.

اشد مجازات در انتظار محتکران لوازم بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حجت الاسلام صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان زنجان اعلام کرد:روز شنبه با بیان این مطلب به خبرنگان افزود: پس از شیوع ویروس کرونا، کشور در شرایط حساس و مهمی قرار دارد، لذا وجود برخی اقلام و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از اهمیت بیشتری برخوردار است و کمبود و فقدان آن‌ها در بازار می‌تواند ضربه سنگینی به سلامتی مردم و بهداشت جامعه وارد کند.

او با بیان اینکه برای محتکران، اخلالگران در نظام توزیع اقلام بهداشتی و ناشرین اکاذیب در فضای عمومی و مجازت مجازات سنگین و قانونی پیش بینی شده است افزود: روسا و دادستانهای کلیه حوزه های قضایی ضمن رسیدگی سریع و دقیق به این گونه پرونده ها ، اشد مجازات ها را برای این گونه افراد اعمال کنند.

رییس کل دادگستری استان تصریح کرد: در شرایط فعلی جامعه ایجاد آرامش و امید برای مردم در کنار رعایت نکات بهداشتی امری ضروری و لازم است و افرادی که به دنبال انتشار اخبار جعلی و کذب درباره ویروس کرونا و در صدد تشویش اذهان عمومی و ایجاد نگرانی برای مردم هستند منتظر مجازات قانونی باشند، زیرا این افراد از لحاظ قانونی مجرم به حساب می‌آیند و در این خصوص هیچ مسامحه ای با مجرمان نخواهیم کرد.

گفتنی است، بر اساس آمار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان تاکنون شمار مبتلایان به بیماری کرونا در این استان به ۱۳۸ نفر رسیده است.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.