معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: ۵ هزار و ۵۰۰ نفر در مازندران به نیابت از سردار سلیمانی حامی ایتام و فرزندان طرح محسنین شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد سعادت معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: یکی از طرح‌های کمیته امداد مازندران در راستای خدمت رسانی به نیازمندان طرح امواجی از بهشت است و این طرح برای نخستین بار در کشور در مازندران اجرا شد.

او افزود: هدف از اجرای  طرح امواجی از بهشت ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری و تلفیق آن با فرهنگ ایثار و شهادت با نیت کمک به ایتام و نیازمندان به نیابت از شهداء از شهریور امسال آغاز شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: خیران بسیاری از شروع اجرای طرح امواجی از بهشت به نیابت از شهدا حامی ایتام و نیازمندان شدند و پس از شهادت سردار سلیمانی نیز خیران زیادی به نیابت از این شهید گرانقدر با پیوستن به این طرح، حامی شدند.  

او با  تقدیر از همراهی حامیان و خیران مازندرانی در راستای کمک به نیازمندان افزود: در مازندران ۴۴ هزار حامی  نیکوکار حمایت مادی و معنوی  ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین را به عهده دارند.

سعادت گفت: خیران و نیکوکاران مازندرانی می‌توانند با ارسال عدد ۱ به شماره ۰۹۱۱۹۵۴۹۹۳۰ و یا از طریق به نیابت از شهیدان والامقام حامی یک یا چند یتیم شده  و به طرح امواجی از بهشت بپیوندند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.