مازندرانی‌های نوعدوست ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با هدف خدمت رسانی به نیازمندان در ۱۰ ماهه امسال با مراکز نیکوکاری مشارکت داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،غلامرضا امینی رئیس اداره هماهنگی موسسات خیریه و تشکل‌های مردمی کمیته امداد مازندران با بیان مشارکت ۲۰ میلیارد تومانی مردن استان با مراکزنیکوکاری، گفت: کمک‌های خیران و نیکوکاران مازندران خصوصا در روز‌های پایانی سال و به مناسبت عید نوروز توسط مراکز نیکوکاری جمع آوری و بین نیازمندان این مراکز توزیع می‌شود.

او با بیان اینکه هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری، توسعه و ترویج فرهنگ انفاق، نیکوکاری، تعاون و همیاری در محله، شناسایی نیازمندان واقعی و ارائه خدمات به آنان است، افزود:اولین مرکز نیکوکاری کارآفرینی و اشتغال در سطح استان که متولی ایجاد مراکز شهرستانی شده در ساری آغاز به فعالیت کرده است.

رئیس اداره هماهنگی موسسات خیریه و تشکل‌های مردمی کمیته امداد مازندران برگزاری کلاس‌های آموزشی برای دانش آموزان، نوعروسان و خانواده‌های نیازمند، توزیع سبد غذایی بین محرومان محدوده فعالیت مراکز، مساعدت درب خش عمران و ساختمان، پرداخت کمک هزینه‌های درمانی، را از جمله خدمات مراکز نیکوکاری دانست.

امینی گفت: ۱۳۰ مرکز نیکوکاری در استان با دریافت مجوز از کمیته امداد مشغول فعالیت بوده و این مراکز تا پایان امسال به ۱۴۰ مرکز افزایش می‌یابد.

امینی گفت: گروه‌ها و تشکل‌های مردمی، هیئت‌های مذهبی، معتمدان محلی، موسسات خیریه غیرثبتی، مجامع صنفی برای ایجاد مراکز نیکوکاری می‌توانند از طریق مراجعه به دفاتر کمیته امداد شهرستان‌های استان در خواست کتبی خود را اعلام و با تعامل، هم فکری و کمک روسای کمیته امداد شهرستان‌ها نسبت به ایجاد این مراکز اقدام کنند.

او افزود: باتوجه به اینکه در روز‌های پایانی سال قرار داریم با تعاملات صورت گرفته با موسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و خیران محلی مقرر شد تا به همه نیازمندان حوزه اقدام این مراکز سبد کالا تهیه و توزیع شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.