رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: اولین مورد مثبت کرونا ویروس در جنوب کرمان مرد ٨٠ ساله‌ای که دارای بیماری زمینه‌ای ، در حال حاضر در بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج بستری و تحت درمان است.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  اصغر مکارم رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: پیرو اطلاعیه‌های قبلی آخرین وضعیت بیماری کرونا ویروس تا این لحظه در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، بدین شرح است؛ تعداد نمونه گیری‌های انجام شده ۳ نفر است متاسفانه یک مورد مثبت از یک فرد بالای ۶۰ سال داشتیم که بیماری زمینه‌ای داشته است.

مکارم تصریح کرد: تعداد بیماران بستری جدید مشکوک به کرونا ۱۶ نفر است که ۱۳ نفر در بیمارستان امام خمینی (ره)جیرفت، ۱ نفر در بیمارستان آیت الله کاشانی جیرفت و ۲ نفر در بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: اولین مورد مثبت کرونا ویروس مرد ٨٠ساله‌ای  که دارای بیماری زمینه‌ای است که در حال حاضر در بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج بستری وتحت درمان می‌باشد، اقدامات کنترلی وآموزشی برای خانواده واطرافیان بیمار انجام شده است.

مکارم تاکید کرد: تنها راه در امان ماندن از ابتلا به کرونا ویروس رعایت بهداشت فردی و جمعی است و به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری در منزل بمانید و از هرگونه دید وبازدید خودداری کنید.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار