‌ معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان از مثبت شدن نمونه آزمایشگاهی یک بیمار مبتلا کرونا در سیرجان خبر داد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمد موقری پور ‌ معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت: یک بیمار قطعی مبتلا به کرونا در سیرجان خانم ۶۶ ساله‌ای است که دو روز پیش با علائم مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستان امام رضا (ع) سیرجان بستری شده و بلافاصله نمونه آزمایشگاهی او ارسال شد، درمان لازم برای وی آغاز شد و امروز نتیجه این آزمایش مثبت اعلام شد.

سخنگوی ستاد پیشگیری و کنترل بیماری کرونا سیرجان اظهار کرد: با توجه به افزایش موارد مثبت در استان کرمان، از همشهریان عاجزانه درخواست داریم تا ضمن رعایت اصول بهداشت فردی، مگر در مواقع ضروری در خانه بمانند و از منزل خارج نشوند .

او افزود: امسال عید شرایط استثنایی در پیش است و مسلما مسافرت ها، خرید‌ها و دید و بازدید‌ها باید متوقف شوند؛ چرا که لازم است گردش ویروس در استان و شهرستان با کمک خود مردم قطع شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۰۴ فروردين ۱۳۹۹
از مسئولین خواهش میکنیم با مسافران جدی تر برخورد شود و آنها را ب شهرهای خود برگردانندمخصوصا در روزهای نزدیک سیزده بدر در صورت امکان ادرات تا پانزدهم فروردین تعطیل باشند تا این بیماری نابود شود با تشکر از آقای دکتر موقری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۵ ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
خدا رحم