استاندار فارس گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، هتل‌های فارس پذیرش میهمان ندارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت اله رحیمی استاندار فارس در جلسه دیدار با جامعه هتلداران فارس با اشاره به شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور اظهار کرد: با توجه به اقدامات انجام گرفته و فعالیت جهادی کادر درمانی استان ما نسبت به دیگر استان‌های کشور در وضعیت بهتری قرار دارد و با توجه به دامنه دار بودن این شرایط لازم است تا همه بخش‌های دولتی و خصوصی در کنترل شیوع مشارکت داشته باشند.

او افزود: با توجه به تصمیم برای پذیرش نکردن مسافران نوروزی در عید سال ۹۹ لازم است اقدامات پیشگیری کننده‌ای از سوی جامعه هتلداران انجام شود و ما متوجه متضرر شدن این صنف و سایر اصناف مرتبط با این تصمیم هستیم.

نماینده عالی دولت در استان فارس تصریح کرد: با مشارکت و حمایت جامعه هتلداران فارس بعد از گذر از شرایط بحران تصمیمات ویژه‌ای برای جبران این مشکلات گرفته خواهد شد.

رحیمی با ابزار تاسف از بی تفاوتی و سهل انگاری عده‌ای از مردم در پیشگیری از شیوع گفت: انتظار داریم تا هتلداران نسبت به باطل کردن درخواست‌های اقامت نوروزی و اعلام عمومی آن اقدام کنند و این همان به مشابه اقدام انسان دوستانه هتل‌هایی است که در هنگام سیل فرودین ماه شیراز در‌های خود را به روی سیل زدگان باز کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار