کلیه مراکز اقامتی شهرستان سقز اعم از هتل و مهانپذیر تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌باشند.

صلاح نصراللهی مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سقز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، افزود: در راستای اقدامات پیشگیرانه جهت مبارزه با شیوع ویروس کرونا کلیه‌ی مراکز اقامتی اعم از هتل و مهمانپذیر در سطح شهر و نیز کلیه‌ی واحد‌های پذیرایی بین راهی دارای مجوز، به صورت موقت و تا زمان اعلام وضعیت عادی با همکاری و تعامل بسیار خوب مدیران و پرسنل شاغل در این تاسیسات، تعطیل شدند.

او ضمن تاکید بر خودداری هموطنان از سفر به شهرستان سقز اظهار داشت:کلیه مراکز خدماتی از ارایه هر گونه خدمات به مسافران منع شده اند همچنین با هماهنگی‌های بعمل آمده با اهالی، مسولین و معتمدین روستا‌های هدف گردشگری از جمله سرچشمه، قلندر، مولان آباد و پارسانیان و... با رعایت اصول اخلاقی و حفظ حرمت افراد، به صورت موقت از تردد گردشگران در اماکن متبرکه و تفرجگاه‌های محدوده‌ی این روستا‌ها ممانعت به عمل آید.

نصراللهی در ادامه گفت: بنا بر مصوبات ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور، در شهرستان سقز نیز همانند سراسر کشور هیچگونه تمهیدی جهت پذیرایی از مهمانان نوروزی در نظر گرفته نشده و از کلیه‌ی هموطنان گرامی خواستاریم که به کردستان و سقز سفر ننمایند. انشاالله در آینده‌ای نزدیک و بعد از شکست کرونا بتوانیم در کردستان (سرزمین مهرورزی) میزبان خوبی برای هم میهنان عزیزمان باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.