راستای اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، اغذیه فروش‌های سیار مستقر در میادین اصلی سنندج جمع‌آوری شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، لقمان حیدری معاون خدمات شهری شهرداری سنندج در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، مسوولان مرتبط در دانشگاه علوم پزشکی توصیه‌هایی مبنی بر رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از تجمع در اماکن عمومی و همچنین پرهیز از خرید مواد غذایی از دستفروشان داشتند.

او افزود: براین اساس در روز‌های اخیر با همکاری مراجع قضایی، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و مرکز بهداشت تمام عرضه‌کنندگان قلیان، وانت‌بار‌ها و اغذیه‌فروشان ثابت و سیار میدان گاز سنندج جمع‌آوری و به پارکینگ منتقل شدند.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج یکی دیگر از مشکلات شهر را فعالیت برخی اغذیه فروش‌های سیار در میادین اصلی دانست که شبانه فعالیت می‌کردند و افزوزد: در ادامه اقدامات شهرداری در راستای مقابله با کرونا ویروس این اغذیه‌فروشی‌ها نیز جمع‌آوری شدند.

او یادآور شد: جمع آوری اغذیه فروشی‌های پارک محمدی، میدان آزادی، میوه فروشان میدان ۱۲ فروردین، اغذیه فروشان میدان و چهار راه انقلاب از جمله اقداماتی بود که شب گذشته از سوی اکیپ‌های بازرسی انجام و از فعالیت آن‌ها ممانعت بعمل آمد.

حیدری به شهروندان توصیه کرد در این ایام از خرید هر گونه محصولات غذایی، میوه و لوازم بهداشتی از دستفروشان برای حفظ سلامت خود و اعضای خانواده خودداری کرده و با خود مراقبتی گامی مهمی در راستای شکست ویروس کرونا بردارند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.