رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شیروان از بازدید‌های نظارتی مشترک کارشناسان این اداره با شبکه بهداشت شهرستان از واحد‌های صنفی در راستای مقابله با بیماری کرونا و آموزش شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  میثم زارع رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شیروان  گفت:در راستای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، کارشناسان اداره میراث فرهنگی شیروان با شبکه بهداشت شهرستان همکاری دارند.

زارع افزود: بازدید‌های نظارتی مشترک در جهت اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی از واحد‌های صنفی شیروان انجام و در جریان این بازدید‌ها آموزش‌های لازم نیز به شهروندان ارائه می‌شود.

او با اشاره به تشدید نظارت‌ها بر تأسیسات گردشگری شیروان اظهار کرد: تمام واحد‌های اقامتی و بوم‌گردی شهرستان فعالیت خود را متوقف کرده و از پذیرش مسافر منع شده‌اند و در این زمینه تابع دستورالعمل‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هستند.

شهرستان شیروان در شمال شرقی استان خراسان شمالی قرار گرفته است و از شمال به کشور ترکمنستان، از جنوب به شهرستان اسفراین، از شرق به شهرستان فاروج و از غرب به شهرستان بجنورد محدود می‌شود.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.