مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از توزیع بسته ها و اقلام آموزشی برای کنترل ومصون ماندن از ابتلا به ویروس کرونا به کودکان کار و خانواده های آنان آموزش داده شده است.

بسته های بهداشتیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فاطمه رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به شیوع ویروس کرونا و آسیب پذیر بودن کودکان کار و خیابانی، گفت: به منظور انجام اقدامات پیشگیرانه و کنترل این بیماری، خانواده های عزیز کرمانشاهی می بایست ضمن توجه به شرایط ویژه کودکان کاراز اعزام این کودکان به معابر عمومی و فضاهای بیرون از منزل خودداری نمایند.


او از اقدامات بهزیستی استان در راستای حمایت از کودکان کار در این شرایط بحران خبر داد گفت: احصاء و شناسائی کودکان کار و خیابان در سطح شهر، ثبت آمار و اطلاعات کودکان شناسایی شده و ارائه خدمات تخصصی به این افراد در مناطق حاشیه ای و معابر عمومی از جمله اقدامات بهزیستی در این خصوص می‌باشد.


مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: خدمات ارائه شده به کودکان کار در قالب تیم های سیار، پایگاه های خدمات اورژانس اجتماعی ، مراکز آموزشی و حمایتی کودک و خانواده می‌باشد که در راستای توانمندسازی این عزیزان و خانواده‌های آنان صورت میگیرد .


این مقام مسئول همچنین از توزیع بسته ها و اقلام آموزشی که در آن نحوه صحیح پیشگیری و کنترل ومصون ماندن از ابتلا به ویروس کرونا به کودکان و خانواده های آنان آموزش داده شده است ،خبر داد و افزود: توزیع بسته های بهداشتی شامل ماسک، مواد ضد عفونی کننده، دستکش و سایر اقلام مورد نیاز به همراه آموزش نحوه استفاده درست از آنها به کودکان در سطح شهر از دیگر اقداماتی است که توسط بهزیستی در حال انجام و پیگیری میباشد.


رضوان مدنی  بیان کرد: به منظور رفع مشکلات اقتصادی خانواده های کودکان کار و تحت حمایت قرارگرفتن و دریافت خدمات تخصصی، پیگیری های لازم توسط بهزیستی در حال انجام است.


انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.