مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان گفت: صندوق بیمه روستائیان از خانواده‌های درگیر کرونا حمایت می‌کند.

حمایت صندوق بیمه روستائیان از خانواده‌های درگیر کرونابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی سماواتی، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان گفت: در این کانال ارتباطی که بر بستر پیامک طراحی شده، بیمه شدگان و مستمری بگیرانی که به صورت قطعی درگیر این بیماری بوده یا متاسفانه یکی از اعضای خود را از دست داده‌اند، می‌توانند با ارسال عدد ۵ به ۳۰۰۰۲۷، به ما اطلاع دهند.

او ادامه داد: هدف از اجرای طرح این است که با شناسایی خانواده‌های عضو صندوق که به صورت قطعی درگیر این بیماری شده‌اند یا به علت شیوع کرونا ویروس آسیب دیده‌اند، بتوانیم از آن‌ها حمایت کنیم تا از این چالش عبور کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان ادامه داد: تلاش ما این است که در مرحله اول، با اطلاع رسانی گسترده پیامکی به جامعه هدف یا از طریق شبکه‌های اجتماعی، محیط روستایی و عشایری استان را از گزند این بیماری دور نگه داریم و در مرحله دوم نیز اگر یکی از خانواده‌های عضو صندوق درگیر این بیماری شد، در چارچوب ضوابط و مقررات صندوق از آن حمایت کنیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار