استاندار کردستان به مناسبت بزرگداشت روز «شهید» پیامی را صادر کرد و گفت: شهیدان با جانفشانی‌های خود پرچم عزت و سربلندی ایران را برافراشته اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا در پیامی سالروز تاسیس بنیاد شهید و بزرگداشت روز «شهید» را تبریک گفت و اظهار داشتت: جای جای خاک پاک ایران اسلامی معطر به خون شهیدانی است که با جانفشانی‌های خود، پرچم عزت و سربلندی میهن عزیزمان را برافراشته نگاه داشته‌اند و با اهداء جان شیرین خود، از کیان ایران سربلند، جانانه دفاع کردند.

در ادامه پیام استاندار کردستان آمده است: «مردان مردی که با ایثار و فداکاری خود، خالق باشکوه‌ترین و زیباترین صحنه‌ها و حماسه‌ها شدند».

همچنین در پایان این پیان آمده است: «استان کردستان با تقدیم بیش از ۵۴۰۰ شهید سهم بزرگی در آبیاری شجره طیبه انقلاب اسلامی ایفا کرده است و مرزداران غیور و جان بر کف آن خالصانه در خدمت انقلاب و پاسداری از تمامیت ارضی کشور می‌باشند، اینجانب روز شهید را به تمامی خانواده‌های صبور و مقاوم شهدا و مردم شهیدپرور کردستان، صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم خداوند متعال همه ما را قدردان خون شهدا قرار دهد».

انتهای پیام/ع

برچسب ها: استانداری ، شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.