مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: ۱۱ مرکز خدمات جامع سلامت شهری در این استان برای ارائه خدمات سرپایی به مراجعین مشکوک مبتلا به کرونا راه‌اندازی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آرزو فلاحی با تاکید بر لزوم ارتقای آگاهی‌ها و دانش مردم در خصوص پیشگیری و مقابله با کرونا گفت: به منظور پاسخگویی به سوالات مردم در زمینه کووید ۱۹ و درمان سرپایی بیماران مشکوک به ابتلا به این ویروس، ۱۱ مرکز ارائه خدمات سرپایی در شهر‌های استان فعال شده است.

او به فعالیت این مراکز در سه شیفت صبح، عصر و شب در زمینه درمان سرپایی بیماران مشکوک مبتلا به کرونا اشاره کرد و افزود: کادر درمانی این مراکز شامل پزشک، پرستار و مسوول پذیرش خواهد بود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان تاکید کرد: در سنندج (مراکز شهید فاتحی کرجو و بهاران)، بانه (مرکز شماره سه)، بیجار (مرکز شماره چهار)، دهگلان (مرکز شماره یک)، دیواندره (مرکز قدس دو)، سروآباد (مرکزی)، سقز (مرکز شهید کرباسی)، قروه (مرکز شماره یک)، کامیاران (مرکز شماره یک) و مریوان (مرکز شماره پنج) مطابق دستورالعمل‌ها به ارائه خدمات در زمنیه پیشگیری و درمان کرونا خواهند پرداخت.

فلاحی یادآور شد: وظایف اصلی پیش بینی شده برای این مراکز شامل معاینه و ارجاع بیماران مشکوک به کرونا، رعایت دقیق دستورالعمل‌های محافظت فردی و ضد عفونی محل مرکز و ارجاع بیماران مشکوک به بیمارستان‌های مرجع با هماهنگی مدیریت فوریت‌های پزشکی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.