معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: مردم و مسئولان بسیجی با همدلی و همراهی یکبار دیگر از آزمون مهم انتخابات با سربلندی بیرون می آیند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حسین خوش اقبال صبح امروز در جلسه آیین تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج کارمندان استان کردستان در محل سالن شهدای گمنام استانداری گفت: ما به عنوان بسیجیان راه انقلاب باید با پیروی از راه امام راحل و منویات مقام معظم رهبری یاد و خاطر سردار سلیمانی و شهدای انقلاب را گرامی بداریم.

او افزود: حضور شما باشکوه شما در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن دفاع از آرمان‌های انقلاب موجب شد تا همه مجددا بر اهمیت ادامه راه و تفکر شهید سردار سلیمانی تاکید کنند.

خوش اقبال گفت: تشییع جنازه بی نظیر شهید سلیمانی نشان ازمردمی بودن آن شهیدی داشت و در واقع چیزی دیگری نمی‌تواند انسان را تا این اندازه محبوب کند و این حضور میلیونی در کشور نشان می‌دهد اگر در کنار و با مردم باشیم و مثل مردم زندگی کنیم در نهایت می‌توانیم در دل مردم جایی بگیریم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ادامه داد: راه و روش سردار سلیمانی هشداری بود برای همه مسئولین کشور که تنها راه برون رفت از همه مشکلات و ارتباط بیشتر با مردم خدمت صادقانه و بی منت به مردم است.

خوش اقبال گفت: این راه را امام (ره) بنیانگذاری کرد و در همه مراحل پیروزی انقلاب و پس از آن در زمان رحلتش ادامه یافت و همه دنیا شاهد حضور باشکوه مردم در دفاع از ارزش‌های متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند و این رمز ماندگاری انقلاب است.

او تصریح کرد: امروزه هم مقام معظم رهبری به عنوان جانشین به حق امام راحل همین راه را طی می‌کند و شهید سردار سلیمانی نیز به عنوان سرباز انقلاب حماسه‌هایی بی نظیری را خلق می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تاکید کرد: سردار سلیمانی با رفتار بی نظیر خود به ما این پیام را داد که اگر بخواهیم محبوب و در جامعه اثرگذار و نام نیکی از خود برجای بگذاریم راهی جز صداقت، خدمتگذاری بی منت به مردم به عنوان، ولی نعمات ما نداریم.

او اظهار داشت: باید قدردان راه امام (ره) و شهدا باشیم و در حقیقت امروزه اگر اقتدار و عظمت داریم به برکت خون شهدا و همه کسانی که در راه اعتلای انقلاب ایثار و از خودگذشتگی نمودن در مسیر رشد و توسعه کشور گام نهادند.

خوش اقبال اذعان داشت: باید در راستای ایجاد امید و نشاط در جامعه خود را برای ورود به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استفاده کنیم.

او در پایان گفت: مقام معظم رهبری راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات را به عنوان دو آزمون مهم پیش روی مردم و مسئولان برشمردند که با درایت مردم از آزمون ۲۲ بهمن با سربلندی ملت عبور کردند و امیدواریم با حضور باشکوه در انتخابات هم باعث عظمت ایران اسلامی شده و دشمنان را مایوس کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.