مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس از اعلام سهمیه جدید نفت سفید برای خانوار‌های فاقد گاز طبیعی در غرب استان مازندران خبر داد.

اعلام سهمیه جدید نفت‌ سفید برای خانوارهای فاقد گاز در منطقه چالوسبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس، تورج امانی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس گفت: با توجه به پایان مهلت دریافت سهمیه نفت‌ سفید خانوار‌های دائمی و با توجه به ادامه سرمای هوا و بارندگی‌ها و همچنین درخواست مقام‌های محلی ناشی از نگرانی بابت شیوع ویروس کرونا سهمیه جدید نفت سفید اعلام شد.

به گفته وی، برای خانوار‌های ساکن دائمی به مقدار یک‌هزار لیتر، خانوار‌های ساکن فصلی به مقدار ۵۰۰ لیتر و برای خانوار‌های ساکن موقت ۷۰۰ لیتر در نظر گرفته شده است.


بیشتر بخوانید: میانگین مصرف بنزین به ۷۲ میلیون لیتر در روز کاهش یافت


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس اظهار کرد: به روسای نواحی تابعه تأکید شده است با رعایت تمامی مقررات و اعمال کنترل‌های لازم درباره مناطق گاز کشی‌ شده جدید و ترکیب جمعیتی منطقه و نوع سکونت، مجاری عرضه حداکثر تا سقف سهمیه جذب‌شده مدت مشابه پارسال می‌توانند نفت سفید دریافت و با استفاده از کارت بانکی بین مصرف‌کنندگان توزیع کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت نفت ، سوخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار