مدیر آموزش و پرورش بهبهان از تولید و ساخت افشانه برقی جهت ضدعفونی کردن اماکن با کمک افشین کریمی هنرآموز هنرستان کرامت دودانگه شهرستان خبر داد.

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با هدف استفاده از ظرفیت و توان علمی و عملی هنرستانها، هنرآموز خلاق هنرستان کرامت دودانگه شهرستان بهبهان دستگاه سم پاش برقی را طراحی و به مرحله تولید در آورد.

او افزود: دستگاه افشانه برقی توسط افشین کریمی هنرآموز هنرستان کرامت دودانگه با مزایای ویژه نسبت به نمونه های موجود در بازار تولید شده است.

عبدی پور عنوان کرد: این دستگاه با قابلیت داشتن سوئیچ تبدیل به برق باتری خودرو، ارابه حمل و نقل، قابلیت شارژ همزمان باتری و جداسازی از برق شهر از دستگاه های سم پاش جدید محسوب می شود.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان با اشاره به تلاش های ارزنده حوزه معاونت آموزش متوسطه این مدیریت در امر آموزش فضای مجازی و تولید محصولات شیمیایی و فنی بسته به نیاز روز، گفت: تداوم و استمرار فرآیند آموزش دانش آموزان و کنترل ویروس کرونا از طریق گندزدایی و ضدعفونی مدارس با کمک سم پاشها و محصولات شیمیایی تولید شده در هنرستان های شهرستان از مهمترین اولویت های آموزش و پرورش در هفته های اخیر بوده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.