سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از جان باختن ۳۹ نفر بر اثر مصرف الکل سمی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز شامگاه سه شنبه در گفت و گوی تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز خوزستان گفت: نخستین فرد با عارضه مسمومیت الکلی در تاریخ ۱۶ اسفند به بیمارستان مراجعه کرد که تا به امروز ۲۰ اسفند تعداد مسمومیت با الکل به ۵۰۲ نفر رسیده است.

او با بیان این که تاکنون در مجموع ۳۹ نفر جان خود را از دست داده اندافزود: ۳۷ نفر از فوتی‌ها در اهواز و ۲ فوتی در رامهرمز هستند که از این تعداد ۳۸نفر مرد و یک نفر زن است.

ابول نژادیان اظهار داشت: میانگین سنی این افراد مسموم ۳۴ سال است که کم سن‌ترین فوتی‌ها ۱۵ ساله و مسن‌ترین آن‌ها ۷۲ ساله است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: در تاریخ ۱۸اسفند بیشترین میزان مراجعه کنندگان را شاهد بودیم که در یک روز ۲۱۸ نفر به بیمارستان‌های استان مراجعه کردند در روز ۱۹ اسفند ۱۷۰ نفر و در ۲۰ اسفند ۴۹ نفر با مسمومیت ناشی از متانول مراجعه کردند.

او گفت: شایعاتی مبنی بر تاثیر مثبت الکل برای مقابله با الکل از سوی سودجویان منتشر شد، لذا از مردم خواهش میکنیم به هیچ وجه اقدام به خوردن الکل نکنند جراکه هیچگونه اثر در روند درمان کرونا ندارد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار