سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: تاکنون ۲۱۸ نفر بر اثر مصرف الکل تقلبی در اهواز مسموم شده اند که ۲۰ نفر آن‌ها جان خود را از دست داده است.

آخرین آمار مسمومیت و جان باختگان بر اثر مصرف الکل تقلبی در اهوازبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: از شامگاه گذشته تاکنون، ۲۱۸ مورد مسمومیت الکلی در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه بستری و پذیرش شده اند که از این تعداد، ۲۰ نفر در پی مصرف الکل‌های تقلبی جان خود را از دست دادند.

او بیان داشت: بیش‌ترین پذیرش در بیمارستان امام خمینی (ره) انجام گرفته که بنا به ضرورت بیمارستان‌های گلستان و آیت الله کرمی نیز پذیرای مسموم شدگان است.

احسان پور با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی اهواز با کادر متخصص و فعال آمادگی کامل برای ارائه خدمات را دارد، اظهار کرد: تمهیدات لازم در بیمارستان شهید بقایی یک اهواز نیز انجام گرفته و به عنوان بیمارستان پشتیبان آماده ارائه خدمات است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خصوص خدمات دهی به بیماران مبتلا به کرونا ویروس گفت: ارائه خدمات به این بیماران نیز کمافی سابق در حال انجام است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.