انتشار تصاویر جدید از اتومبیل احیا شده مازراتی

اخیرا تصاویر جاسوسی جدیدی از خودروی Ghibli در فضای مجازی منتشر شده که نشانگر استتاری نامتعارف بر روی خودرو هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اخبار انتشار مدل احیا شده خودروی Maserati Ghibli در ۲۰۲۰ مدتی می‌شد که به گوش مخاطبان دنیای اتومبیل رسیده بود، با این حال تمامی افراد انتشار تغییراتی بیشتر از این خودرو داشتند.

تصاویر جاسوسی که عکاسان موفق به گرفتن آن‌های و انتشارشان در فضای مجازی شده‌اند نشانگر اتومبیل Ghibli در حال آزمایش زمستانی با یک استتار بسیار محدود بر روی کاپوت خودرو هستند. نکته عجیب قابل مشاهده در این تصاویر آن است که تنها علامت کوچک شرکت مازراتی بر روی ستون C با یک چسب سیاه پوشیده شده، اما نماید این برند بر جلوی خودرو کاملا مشخص است.

تغییرات عجیب نمونه احیا شده خودروی Ghibli

کاملا مشخص است که شرکت مازراتی تمام انرژی خود را بایی ایجاد تغییرات بر روی کاپوت اتومبیل Ghibli مصرف کرده است. متاسفانه همچنان ماهیت تغییرات ایجاد شده بر روی این قسمت مشخص نیست، اما خوش‌بختانه اطلاعاتی از آن چه زیر قسمت مذکور مخفی شده در دست مخاطبین قرار گرفته است. عکاسان طی تصویربرداری خود توانسته‌اند برچسب‌های اطلاعاتی برخی قصعات خودرو را مشاهده کنند. این برچسب‌ها نشانگر حضور یک موتور ۲.۰ لیتری با قدرتی مطابق با ۳۳۰ اسب بخار بودند.

نکته بسیار عجیب درباره این مشخصات آن است که مدل حال حاضر خودروی Ghibli قدرت ۳۴۵ اسب بخار را به خود اختصاص می‌دهد. با این اوصاف خودروی مشاهده شده می‌تواند یک مودل پلاگین هیبریدی باشد که انتظار می‌رفت منتشر شود. اگر این مسئله حقیقت داشته باشد توجیحی نیز برای اعمال استتار بر روی کاپوت وجود دارد که انتظار می‌رود محل قرارگیری پریز شارژ اتومبیل باشد.

انتشار تصاویر جدید از اتومبیل احیا شده مازراتی

گفتنی است که معمولا در زمان انجام آزمایش بر روی خودرو‌های هیبریدی و الکتریکی، برچسبی مشخص کننده بر روی آن‌ها قرار می‌گیرد، اما با این حال همچنان ممکن است که این اتومبیل نیز هیبریدی باشد. در این صورت قدرت ۳۳۰ اسب بخار تنها برای موتور بنزینی خودرو خواهد بود. چیزی که در تصاویر منتشر شده به وضوح قابل روئت نیست، تغییراتی است که در درون اتومبیل شکل گرفته‌اند. با این که بدنه خودروی احیا شده به مدل پیشین خود بسیار شباهت دارد، اما انتظار می‌رود این امر در داخل خودرو چنین نباشد.

انتظار می‌رود بخش‌هایی مانند کنسول، داشبورد، صندلی‌ها و صفحه نمایش از طراحی پوشش متفاوتی برخوردار باشند. همچنین این مسئله ممکن است که راننده از یک نمایشگر جدید برای مشاهده اطلاعات فنی خودرو برخوردار باشد. گفتنی است که انتظار می‌رود اتومبیل مذکور در نمایشگاه پکن سال ۲۰۲۰ به مخاطبین معرفی رسمی شود، اما با توجه به وضعیت فعلی جهان طی شیوع ویروس کرونا، ممکن است این مراسم نیز مانند نمایشگاه‌های دیگر لغو شود.


بیشتر بخوانید: ترکیب دوچرخه ثابت و مدیاپلیر برای خلق تجربه‌ای بی‌نظیر توسط سونی 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار