جزئیات تبلیغ جدید اتومبیل‌های خودران گوگل

شرکت زیرمجموعه گوگل، امروز با انتشار ویدیوی تبلیغاتی از اتومبیل‌های خودران نمایی از آینده و اهداف وای‌مو را با مخاطبینش در میان گذاشت.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت وای مو امروز را با انتشار یک تبلیغ درباره خودرو‌های بدون راننده شروع کرد. این تبلیغ بسیار انرژی بخش و زیبا نشان دهنده اهداف شرکت‌ها در ساخت و استفاده اتومبیل‌های خود ران است.

طی این ویدیویی منتشر شده مشخص می‌شود که شرکت‌ها می‌توانند از این خودرو‌ها در مسافر بری، ارسال محموله، ارسال محصولات و کالای خریداری شده و مسائل این چنینی استفاده کنند. این تبلیغ به مناسبت اعلام رسیمی سرمایه‌گذاری جدید شرکت وای‌مو منتشر شده است. این شرکت موفق شده تا برای اولین بار در تاریخ فعالیت خود یک سرمایه‌گذار خارجی پیدا کند و مبلغ ۲.۲۵ میلیارد دلار را کسب کند.

اهداف شرکت‌های خودروسازی

در حالی که فناوری ساخت اتومبیل‌های خودران با سرعت بسیار کمی مسیر خود را رو به جلو و تجاری‌سازی پیش می‌برد، شرکت وای‌مو می‌خواهد به کارران یادآوری کند که اتومبیل‌های خودران بیش از یک ایده‌پردازی کمال‌گرایانه هستند. این شرکت سعی دارد تا مخاطبین خود را به این مسئله آگاه کند که این نوع خودرو‌های در آینده نزدیک به زندگی روزانه انسان‌ها وارد خواهند شد. اما لازم به ذکر است آن چه تبلیغ مذکور نشان نمی‌دهد، عدم تحقق این مسئله تا چند سال آینده است. بیش‌تر از هر چیز این ویدیو نشان دهنده آن است که کاربران می‌توانند خودروی مورد نظر را در هر لحضه سفارش دهند و این اتومبیل خود را به اشخاص می‌رساند. همچنین این اتومبیل‌ها در دنیای خیالی وای‌مو در کنار رساندن کاربران به مقصد، محصولات و کالا‌های مختلف را نیز جا به جا می‌کنند. ویدیوی منتشر شده حتی خدمات این نوع خودرو‌ها به دیگر شرکت‌های فروشنده محصولات را نیز نشان می‌دهد.

جزئیات تبلیغ جدید اتومبیل‌های خودران گوگل

فروشنده‌ها می‌توانند با استفاده از این اتومبیل‌ها به عنوان واسطه محصولات خود را در اختیار کاربرانشان قرار دهند. در ویدیوی تبلیغاتی سخنگوی شرکت وای‌مو می‌گوید: " این یک اتومبیل وای‌مو است، خودرویی که حمل و نقل را برای همه ما انجام می‌دهد ". گفتنی است که شهروندان برخی مناطق مانند آریزونا در حال حاضر می‌توانند از خودرو‌های این شرکت استفاده کنند و مسیری در محوطه‌ای مطابق با ۱۰۰ مایل مکعب را طی کنند. همچنین کامیون‌های این شرکت پس از انجام آزمایش موفقیت‌آمیز در برخی شهر‌ها حالا قرار است تا در جاده‌های تگزاس مورد استفاده قرار گیرند.


بیشتر بخوانید: پیش بینی ناسا از برخورد یک شهاب سنگ به زمین 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار