نمایشگاه خودرو فرانکفورت به مونیخ منتقل شد

مسئولین انجمن صنعت خودرو آلمان تصمیم گرفتند تا در یک اقدامی کم سابقه محل اجرای نمایشگاه جهانی خودرو را به مکانی دیگر منتقل کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انجمن صنعت خودرو آلمان، که یک سازمان تجاری معرفی کننده خودرو‌های کشور آلمان است اخیرا اعلام کرده از این پس شهر مونیخ محل برگزاری مراسم مربوط به نمایشگاه خودرو خواهد بود. این انجمن طی بیانیه خود محل جدید را مکانی زیبا برای برگزاری مراسم خواندند و قابلیت‌ها و مسیر‌های رفت و آمد آن را ستایش کردند.

این افراد همچنین مونیخ را محلی مناسب برای بگزاری مراسم‌های بزرگ معرفی کردند و این نکات را علت اصلی جایگزینی شهر دانستند. با این حال بسیاری از منابع خبری و تحلیلگران صنعت خودروسازی معتقدند این امر به دلیل حضور شرکت‌هایی مانند BMW و آئودی در نزدیکی مونیخ است.

نمایشگاه بین‌المللی خودروی مونیخ

سازمان VDA شهر‌های مونیخ، هامبورگ و برلین را به عنوان کاندید‌های اصلی برای جایگزین کردن آن‌ها با فرانکفورد انتخاب کرده بود. هیلگارد مولر درباره انتخاب‌های انجمن در شهر‌ها اینطور گفت: " سه شهر انتخاب شده همه شرایط بسیار مناسبی برای توسعه برنامه نمایشگاه‌ها داشتندو این شهر‌ها به ما اجازه می‌دادند تا بتوانیم برای آینده مراسم مورد نظر تصمیم‌گیری آزادانه‌ای داشته باشیم. باید اعتراف کنم که برای انتخاب شهر مورد نظر شرایط سختی وجود داشت چرا که هر سه مورد مذکور از قابلیت‌های بسیاری برخوردار بودند". گفتنی است که سازمان VDA قصد دارد تا نمایشگاه جهانی خودروی کشورش را به چیزی بهتر از یک مراسم عادی تبدیل کند.

نمایشگاه خودرو فرانکفورت به مونیخ منتقل شد

این انجمن سعی دارد تا در آینده نزدیک قابلیت‌ها و فناوری‌هایی مانند هوشمندسازی شهری را نیز به نمایشگاه خود اضافه کند. گفتنی است که از هوشمندسازی شهری در این حوزه می‌توان به هوشمندسازی کنترل ترافیک و شبکه‌بندی خودرو‌ها اشاره کرد. بر طبق گزارشات منتشر شده، مقامات همچنین با تغییر مکان نمایشگاه فرانکفورت به مونیخ موافقت کرده‌اند. زمان برگزاری نمایشگاه جهانی اتومبیل مونیخ قرار شده تا در سال ۲۰۲۱ صورت گیرد. در حالت عادی این مراسم در ماه سپتامبر، به صورت سالانه برگزار می‌شد. گفتنی است که این نمایشگاه در سال‌های اخیر از افت تعداد مراجعه کننده رنج می‌برد و این امر باعث می‌شود که افراد باری دیگر برای حضور در نمایشگاه تشویق شوند.


بیشتر بخوانید: مشخصات خودروی ارتقاء یافته Continental GT فاش شد 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار