
وحید سرلک معاونت فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در گفتوگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح آخرین اقدامهای انجام شده در حوزه تعمیر و نگهداری پلهای عابر پیاده مکانیزه پایتخت گفت: یکی از مشکلاتی که همواره در حوزه تعمیر و نگهداری پلهای عابر مکانیزه مورد توجه قرار دارد این است که شهرداری مناطق به شکل استاندارد و یکپارچه به خرید و نصب پلهای عابر مکانیزه اقدام نکرده و همین امر بحث تعمیر و نگهداری آنها را با چالش مواجه کرده است.
معاونت فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: پله برقیهای مورد استفاده در پلهای عابر پیاده دسته بندیهای متفادتی دارند که همین دسته بندیها موجب میشود کار نگهداری و تعمیر آنها دشوار شود.
سرلک ادامه داد: در کنار تمام این چالشها از ابتدای سال ۹۹ تعمیر و نگهداری پلهای عابر مکانیزه بر عهده سازمان حمل و نقل و ترافیک است.
بیشتر بخوانید: ۳ میلیارد تومان هزینه احداث پل عابر بزرگراه شهید تندگویان
او تصریح کرد: در سال ۹۹ معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری مناطق تنها عهده دار نگهداری پلهای عابر پیادهای هستند که پله ساده دارند و شکل تعمیر و نگهداری آنها نیز به این گونه است که نظافت و رنگ آمیزی آنها را باید انجام دهند.
معاونت فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: تمهیدات لازم برای خریداری پلههای برقی در سال آینده اندیشیده شده تا بتوان بر اساس آن کار نوسازی پلهای عابر پیاده مکانیزه را انجام دهیم.
انتهای پیام/