مدیر کل امور موزه‌های کشور گفت: موزه‌های کشور تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا، در نوروز ۹۹ تعطیل هستند.

موزه‌های کشور در نوروز ۹۹ تعطیل هستندمحمدرضا کارگر مدیر کل امور موزه‌های کشور، درباره وضعیت فعالیت موزه‌ها در نوروز ۹۹ به خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: اگرچه پیش از این بحث افزایش ساعات کاری موزه‌های کشور مطرح بود، اما این تصمیم مناسب روز‌های عادی کشور است. بنابراین با توجه به شرایط فعلی کشور و شیوع ویروس کرونا در استان‌های مختلف، تصمیم بر این گرفته شده که تا خروج کشور از بحران فعلی موزه‌ها تعطیل شوند. بنابراین موزه‌های کشور تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا در ایام تعطیلات نوروز ۹۹ تعطیل هستند.

علی‌اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز اخیراً در قالب یک نامه‌ خطاب به محمدحسن طالبیان بخشنامه معاونت میراث‌فرهنگی کشور در خصوص فعالیت موزه‌ها در نوروز ۹۹ را لغو کرد.

در این نامه چنین آمده است: «هرگونه افزایش ساعت کار و یا روز‌های کار برای موزه‌ها و اماکن تاریخی ممنوع و تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا است.»

انتهای پیام/

 

برچسب ها: موزه ، میراث فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
موزه هارو بکنید محل قرنطینه کرونایی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
لطفا پیگیری کنید سربازهای اعزامی بعد از عید معاف بشن تا انشااللاه هم باعث شادی جوانان، خانواده هایشان و مردم شریف ایران شود و هم باعث نزول خیر و برکت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
همه جا تعطیل
تهرانیهای متمدن بشینن خونشون!
آخرین اخبار