مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: شبکه ارتباطی سیار در شهرستان‌های بهبهان، باغملک، رامهرمز، ایذه و رامشیر، بدلیل پارگی فیبر نوری زیر ساخت قطع شده است.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ساعت ۱۰ صبح امروز، سه شنبه ۲۰ اسفند ماه قطع شبکه ارتباطی سیار اطلاع رسانی شد.

او افزود: این قطعی ارتباط سیار در شهرستان‌های بهبهان، باغملک، رامهرمز، ایذه و رامشیر بدلیل پارگی فیبر نوری شرکت زیرساخت و بدلایل نامعلوم رخ داده است.

اختلال در شبکه ارتباطی سیار در برخی نقاط خوزستان/ ارتباط وصل شد

فلاح زاده اظهار داشت: تیم فنی و عملیات زیرساخت و مخابرات به مناطق مذکور اعزام شده اند و بخشی از ارتباطات از طریق مسیر‌های جایگزین وصل شده و مابقی در دست رفع مشکل است و بزودی وصل خواهد شد.

مدیر مخابرات شبکه خوزستان تصریح کرد: با تلاش تیم های حاضر در محل، شبکه ارتباطات سیار سرانجام در ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز وصل شد و ارتباط به حالت عادی بازگشت.

اختلال در شبکه ارتباطی سیار در برخی نقاط خوزستان/ ارتباط وصل شد

براساس این گزارش؛ بدلیل حساسیت موضوع مدیر مخابرات منطقه خوزستان، معاونت شبکه مخابرات استان و مدیر نگهداری فیبرهای نوری در صحنه حضور یافتند و در پایان از تیم های عملیاتی بخاطر سرعت عمل در رفع مشکل تقدیر کردند.

حوالی ساعت ۱۸ روز پنجشنبه ۱۵ اسفند ماه ۱۳۹۸ نیز، حفاری بدون هماهنگی دستگاه بیل میکانیکی باعث قطع کابل فیبر نوری مسیر شوشتر به گتوند و در نتیجه ایجاد اختلال در شبکه ارتباطی و قطع خطوط مشترکین تلفن‌های همراه و ثابت در شهرستان گتوند و روستا‌های تابعه آن شد و با تلاش بی وقفه تیم‌های عملیاتی و نگهداری شبکه و با اصلاح و ترمیم نمودن کابل فیبر نوری شبکه ارتباطی دقایقی وصل گردید.

اختلال در شبکه ارتباطی سیار در برخی نقاط خوزستان/ ارتباط وصل شد

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار