معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: برنامه ریزی‌های پیشرو برای احداث و بازسازی سرویس‌های بهداشتی عمومی در سطح این کلانشهر در حال انجام است.

علیرضا عالی پور معاون خدمات شهری شهرداری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به وجود سرویس‌های بهداشتی در تمامی مناطق هشتگانه این کلانشهر گفت: با توجه به نزدیکی ایام نوروز از اوایل دی ماه به صورت تک به تک کار بازرسی، تجهیز، تعمیر و بازسازی سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر آغاز شده است.

او افزود: شهرداری‌های مناطق هشتگانه مکلف شده اند سرویس‌های بهداشتی را حداکثر تا ۱۰ اسفند ماه امسال آماده سازی کنند و در همین خصوص طی بازرسی‌هایی که صورت گرفت در مدت ۲۴ ساعت تمام نواقص سرویس‌های بازدید شده برطرف گردید.

عالی پور اظهار داشت: به منظور افزایش کمی و کیفی سرویس‌های بهداشتی، با سرمایه گذاری بخش خصوصی برای بیش از ۱۸ نقطه در سطح شهر برنامه ریزی‌هایی صورت گرفته که اولویت با مناطقی نظیر؛ ورودی‌های شهر از سمت ماهشهر و خرمشهر (بیمارستان بقایی)، جاده فرودگاه و تعدادی از پارک‌ها است.

به گفته این مقام مسئول، افرادی که تمایل به سرمایه گذاری در بخش ساخت و یا حراست هستند می‌توانند به شهرداری مراجعه کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز بیان کرد: در هسته مرکزی شهر مانند چهارراه نادری کمبود‌هایی وجود دارد که طرح ایجاد سرویس بهداشتی زیر زمینی در این مکان که به دلیل وجود تاسیسات مخابرات کار به تعویق افتاده است و به طور کلی نبود فضای کافی در مرکز شه رعملا ساخت و ساز جدید بسیار مشکل است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.