فرماندار شهرستان بستان آباد گفت:ساماندهی سرویس های بهداشتی مدارس در شهرستان بستان آباد نیازمند یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛بدر شکوهی در جلسه شورای آموزش و پرورش با بیان اینکه متاسفانه برخی از مدارس در شهرستان بستان آباد نیازمند داشتن سرویس های مناسب و بهداشتی هستند افزود:برای ساماندهی سرویس های بهداشتی و استاندارد سازی آنها بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار لازم است.

وی به فرا رسیدن فصل سرما و لزوم ساماندهی سیستم های گرمایشی در مدارس نیز اشاره کرده و افزود:بیش از 180 روستا در این شهرستان وجود دارد که اکثر آنها در مناطق کوهستانی قرار گرفته اند.

وی افزود: برخی از روستاهای این شهرستان از نعمت گاز برای استفاده در سوخت بخاریها در مدارس محروم هستند که می طلبد به فکر ساماندهی سیستم گرمایشی استاندارد در مدارس باشیم.

وی در این جلسه به لزوم آموزش مسائل بهداشتی در مدارس نیز اشاره کرد و افزود:متاسفانه عدم آموزش مسائل بهداشتی بلوغی خود مشکلات بهداشتی زیادی را برای دانش آموزان بوجود می آورد.

وی از کنترل پیلگلوز در مدارس شهرستان نیز خبر داد و افزود:پیلوگلوز همان وجود شپش که در مدارس این شهرستان مشاهده شده بود و بیش از 60 درصد مدارس دخترانه مبتلا به آن بوده اند کنترل شده است.

وی در این جلسه از 200 بازمانده از تحصیل در شهرستان خبر داد و افزود:باید برنامه ریزی و آسیب شده شناسی از علل بازماندن از تحصیل در شهرستان شده و نسبت به رفع موانع بر سر تحصیل برنامه ریزی شود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.