مدیر مخابرات منطقه خوزستان با صدور پیامی ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالگردپیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان با صدور پیامی ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۲بهمن ماه هرسال یادآور روزی است که ملت حق طلب ایران با پیروی از امام راحل عظیم الشان (ره) بساط ظلم و ستم را برچیدند و با تقدیم هزاران شهید فرصتی فراهم آوردند تا آرزوی دیرپای برپائی حکومت اسلامی را برآورده سازند.

در طول ۴۱ سال گذشته جمهوری اسلامی ایران به برکت رهبری بی بدیل امام خمینی (ره) ومقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (حفظه الله) با ایستادگی تام و تمام در مقابل دنیای استکبار به خصوص آمریکای جنایتکار و خون‌های پاک شهدای گرانقدر به درختی تناور بدل گشته که سایه سار اقتدار آن، ماوا و پناهگاه همه مستضعفان عالم است.

اینک که به یاری وفضل خداوند متعال مجال این را یافته ایم که درفضای عطرآگین ایران اسلامی زندگی کنیم ازشما عزیزان دعوت می‌نمایم تا به شکرانه این نعمت با حضورگسترده در راهپیمائی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضمن تجدید بیعت با مقام معظم رهبری وآرمان‌های ارزشمند شهیدان خصوصا سردار سرافراز سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شکوه صلابت وپایداری مستدام ایرانی مسلمان را در منظر دیدگاه جهانیان، خصوصا دشمنان قسم خورده این مرز و بوم آشکار نمائیم.

رحیم فلاح زاده – مدیر مخابرات منطقه خوزستان

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.