رئیس اداره آموزش و پرورش حمیدیه از دانش آموزان و فرهنگیان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عزیز مزرعه رئیس اداره آموزش و پرورش حمیدیه از دانش آموزان و فرهنگیان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن ٢٢ بهمن ماه یاد آور حماسه به یادماندنی ملت ایران در راه رسیدن به مردم سالاری دینی و جمهوری اسلامی به رهبری امام راحل (ره) است.

امروز در حالی وارد چهل و یکمین سال از عمر پر برکت و پر افتخار جمهوری اسلامی شده ایم که پایمردی در حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب، سالهاست ملت ایران اسلامی را حول محور ولایت فقیه به رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) جمع کرده و به جهانیان ثابت کرده است که ملت انقلابی ایران اسلامی در حفظ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تا پای جان ایستاده اند.

امسال یوم الله ۲۲ بهمن ماه با چهلمین روز از شهادت سرافراز اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی مقارن شده است و این تقارن وظیفه سیاسی، اجتماعی و دینی ما را برای حضور در راهپیمایی سالگرد به پیروزی رسیدن نظام جمهوری اسلامی ایران دو چندان می‌سازد.

اینجانب از مردم ولایت مدار، فرهنگیان آگاه و همیشه در صحنه و دانش آموزان عزیز شهرستان حمیدیه، می‌خواهم ضمن حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پاسخ دندان‌شکنی به توطئه‌های سردمداران کفرپیشه استکبار جهانی بدهند وفاداری خلل‌ناپذیر خود به اسلام عزیز و انقلاب اسلامی را به نمایش بگذارند.

عزیز مزرعه

رئیس اداره آموزش و پرورش حمیدیه

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.