۵ هزار بسته بهداشتی همراه با محلول ضد عفونی کننده دست،در مناطق محروم توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آرزوحیدری رئیس شورای مشارکتهای زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی گفت: این شورا نظر به رسالت اجتماعی خود به منظور ارائه خدمات بهداشتی و پیش گیری از بیماران کروناتا کنون اقدام به توزیع۵هزار بسته بهداشتی نموده است.

او با تاکید بر اینکه اقدام بهداشتی به اینکه اقلام بهداشتی به تناوب در شهرستان های خراسان رضوی توزیع خواهد شد تصریح کرد: اولین محموله ضد عفونی کننده دست وماسک ودست کش و صابون و دستمال کاغذی در مراکز عومی برای بیماران خاص ، تحت پوشش شورا و مناطق محروم توزیع شد.

رئیس شورای مشارکتهای زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی گفت: تنظیم و پخش بروشورهای آموزشی و ارسال پیام های های اطلاع رسانی بهداشت، با هدف افزایش آگاهی و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و حفظ سلامتی افراد جامعه انجام شده تا بتوانیم جامعه را از آسیب های احتمالی نجات دهیم.
حیدری افزود: اکنون بیش از هر زمان دیگر جامعه نیازمند ایثار اجتماعی وهمدلی برای مقابله با کرونا و بحران در خصوص بیماران خاص وافراد کم برخوردار جامعه هستیم.

او در ادامه با اشاره به برنامه ریزی بهداشتی مورد نیاز مردم ابراز امیدواری کرد و تصریح کرد: تهیه وتوزیع این اقلام بهداشتی توسط خیرین در شرایطی که برخی به دنبال احتکار این کالا هستند شاید بتواند در رفع نیاز های مردم به ویژه بیماران خاص و افراد کم برخوردار در جامعه اثر گذارباشد.

انتهای پیام//م.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.