رئیس شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه ماهشهر از تخصیص۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار دراین شورا برای مبارزه با ویروس کرونا و تجهیز بیمارستان‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیدامید شهیدی‌نیا رییس شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه ماهشهر گفت: ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار دراین شورا برای مبارزه با ویروس کرونا و تجهیز بیمارستان‌های این شهرستان با هدف انجام مسئولیت‌های اجتماعی مصوب شد.

او با بیان اینکه از این اعتبار مبلغ ۱۰۰میلیارد ریال جهت مبارزه با کرونا و مبلغ ۵۰ میلیارد ریال برای تجهیز بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های شهرستان بندر ماهشهر هزینه خواهد شد بیان داشت: از دیگر مصوبات شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی اختصاص هزینه برای خرید۲دستگاه دوربین حرارتی جهت اسکن افراد در فرودگاه و بیمارستان صنعت‌نفت بود، این دستگاه ویژه شناسایی افراد مشکوک به ویروس کرونا است.

شهیدی‌نیا تصریح کرد: شرکت‌های پتروشیمی در تامین مواد ضدعفونی کننده نیز ورود کرده اند و شرکت‌های پتروشیمی از تمام توان خود برای کمک در بحث مقابله با ویروس کرونا استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار