امراللهی درباره آخرین اقدام‌های انجام شده برای مقابله با کرونا توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی امراللهی مدیر عامل فروشگاه شهروند در نشست خبری مجازی خود با اصحاب رسانه در تشریح آخرین اقدام‌های انجام شده برای مقابله با شیوع کرونا گفت: از ابتدای تشکیل ستاد کارکنان موضوع صیانت از سلامت کارکنان فروشگاه شهروند را در دستور کار خود قرار دادیم و تمامی کارکنان به استفاده از ماسک و دستکش ملزم شدند و در چند روز گذشته چرخ‌های حمل کالا در فروشگاه شهروند روزانه تا ۳ نوبت ضد عفونی می‌شوند.

مدیر عامل فروشگاه شهروند افزود: در کنار صیانت از سلامت کارکنان حفظ سلامت مشتریان را نیز در دستور کار خود قرار دادیم و تمام فروشگاه‌های شهروند به دستگاه تب سنج مجهز شدند تا در زمان ورود مشتریان سلامت آن‌ها را چک کنند.

امراللهی ادامه داد: فعالیت تعدادی از فروشگاه‌های خود را که مورد استقبال مردم بود مانند ایران زمین بهرود بهاران را به شکل ۲۴ ساعته در آوردیم، اما ساعت ۲ شب به بعد فروشگاه‌ها را تعطیل می‌کنیم، چون تعداد مشتریان کاهش پیدا می‌کند.

او بیان کرد: سفارش مجازی به شدت افزایش پیدا کرده است و ما با سازمان تاکسیرانی برای جا به جایی کالا توافق کردیم، اما باید تأکید کنم که حجم سفارش‌ها بسیار زیاد است و تنها مشکل ما ارسال کالاست که امیدواریم تا چند روز آینده نیز این مشکل حل شود.

مدیر عامل فروشگاه شهروند افزود: با بسیاری از نهاد‌ها مانند پیک بادپا مذاکره کردیم، اما بر سر هزینه‌ها به توافق نرسیدیم، اما فردا مجدد جلسه ای برگزار خواهیم کرد تا در صورت امکان این مشکل نیز حل شود.

امراللهی ادامه داد: با رایزنی‌های انجام شده با شرکت شهر سالم به دنبال این هستیم تا پزشک مقیم در تمام شعب فروشگاه‌های شهروند داشته باشیم.

او بیان کرد: برای کارکنان خود در فروشگاه شهروند به هر شکل ممکن ماسک و دستکش و ژل ضد عفونی تهیه کردیم و در اختیار آن‌ها قرار دادیم، اما برای مشتریان هنوز نتوانستیم این امکان را فراهم کنیم، با وزرات بهداشت رایزنی‌ها انجام شده و به دنبال تأمین اقلام بهداشتی برای مشتریان هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار