مدیر شبکه بهداشت و درمان قلعه‌گنج گفت: ۲۳ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن مسائل بهداشتی در زمینه پیشگیری از انتشار ویروس کرونا پلمب شدند.

برخورد با ۲۳ واحد صنفی در قلعه‌گنج کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  خسرو چمنی مدیر شبکه بهداشت و درمان قلعه‌گنج گفت: به منظور ارتقاء بهداشت عمومی در سطح اماکن، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و جلوگیری از بروز تخلفات و پاکسازی مکان‌های مستعد آلودگی، طرح‌های افزایش کنترل و نظارت بر واحد‌های صنفی به صورت مستمر از سوی کارشناسان بهداشتی با جدیت در حال اجراست.

او افزود: به همین منظور کارشناسان بهداشت محیط به صورت محسوس و نامحسوس در حال بازرسی هستند و ۲۳ واحدصنفی به علت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی مبارزه با کرونا و تخلف‌های محرز، اِعمال قانون شدند.

چمنی تصریح کرد: پنج واحد صنفی عرضه دخانیات، سه نانوایی، ۳ واحد میوه‌فروشی، یک آرایشگاه مردانه، ۶ قنادی و کارگاه تولید شیرینی، ۲ واحد صنفی تهیه غذا و سه کبابی بر اساس مقررات و با دستور مقام قضایی پلمب شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان قلعه‌گنج گفت: ایستگاه آموزشی اصول بهداشتی و پیشگیری از ویروس کرونا در ورودی این شهر راه‌اندازی شده است.

او بیان داشت: کارشناسان بهداشتی ما به صورت مستمر حتی بازار‌ها و صنوف روستا‌ها و مراکز دهستان‌ها و در بخش چاه دادخدا و بازار رمشک را پایش و بررسی می‌کنند.

مرکز قلعه‌گنج دارای سه داروخانه است که هیچ یک از آن‌ها مواد ضدعفونی کننده، الکل، دستکش و ماسک برای عرضه به مردم در اختیار ندارند و اهالی این منطقه بدون ماسک در خیابان‌ها و مکان‌های عمومی حاضر می‌شوند.

تا کنون مورد مثبتی از ویروس کرونا در این منطقه گزارش نشده است.

انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار