معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از راه اندازی سامانه خودارزیابی کرونا توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  سید وحید احمدی طباطبایی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، گفت: همه هموطنان می‌توانند به سامانه salamat.gov.ir مراجعه‌کرده و پرسشنامه آن را تکمیل  و به صورت الکترونیکی خودارزیابی را جهت راحتی تشخیص ابتلا به کرونا ویروس تکمیل کنند.

او افزود: در این پرسشنامه سوالاتی وجود دارد که با پاسخگویی افراد به آنها، می‌توان افراد مشکوک به ابتلا به کرونا ویروس را شناسایی کرد.

طباطبایی بیان داشت: بعد از شناسایی افراد مشکوک پیگیری‌های مراقبتی از طریق کادر بهداشتی و درمانی برای آن‌ها انجام خواهد شد.

او تصریح کرد: کلیه افراد با مراجعه به این سامانه و تکمیل پرسشنامه و درج شماره تلفن همراه خود پیامکی دریافت کرده و در آن راهنمایی‌های لازم به آن‌ها ارائه خواهد شد.

طباطبایی در پایان از همه همشهریان خواست تا به این سامانه مراجعه کرده و در این غربالگری شرکت کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۱۵ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
خواهشا کاری کنین ک این نرم افزار درست کار کنه میتونه کمک کنه بهینش کنین بروزرسانی نمیشه تو چین نرم افزاری طراحی کردن ک هر روز مجبور بودن شهروندان گزارش بدن از وضعیتشون
آخرین اخبار