نام نویسی مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن از امروز در مازندران آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه نام نویسی مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در استان از امروز آغاز می‌شود، گفت: متقاضیان نام نویسی مرحله دوم طرح اقدام ملی در شهر‌های دارای ظرفیت نام نویسی در استان می‌توانند از ساعت ۱۰ روز دوشنبه ۱۹ اسفند تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۰ اسفند با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به آدرس tem.mrud.ir نام نویسی کنند.

او افزود: افرادی که در مرحله اول، نام نویسی کرده و به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کرده‌اند چنانچه در بازه زمانی اعلام شده، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می‌توانند مجدد در این مرحله ثبت نام کنند.

نظری با بیان اینکه در شهرهائی که در مرحله اول و دوم ثبت نام قرار نداشته اند، در صورت تامین زمین در مراحل بعدی در این شهر‌ها نیز ثبت نام صورت خواهد پذیرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به فهرست شهر‌های دارای ظرفیت در این مرحله گفت: شهر‌های ساری، آمل، بابل، قائم شهر، بهشهر، بابلسر، نکا، چالوس، فریدونکنار، رامسر، جویبار، امامزاده عبدالله، کیاسر، پل سفید، بلده، رویان، سرخرود، مرزن آباد، عباس اباد، کلارآباد، کیاکلا، شیرگاه و کلاردشت در این مرحله دارای ظرفیت هستند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حامد عابدینی نصرآبادی
۰۸:۲۰ ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
سلام. یه کارگر ساده هستم با حقوق ماهی ۲ میلیون تومان که یک میلیون تومان برا اجاره میره. با یه بچه کوچیک ۳ ساله.
Iran (Islamic Republic of)
امید
۲۱:۳۷ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
متاهل هستم خانه ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ادریس اهنگریان کاری
۲۳:۱۳ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
سلام.استان مازندران شهرستان بابلسر.هادیشهر.ثبت نام کردم.
Belgium
غلامعلی شاهین فر
۰۹:۱۶ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
سلام استان خراسان رضوی شهرستان نیشابور کی ثبت نام دارد
آخرین اخبار