متقاضیان مسکن در مازندران از هفته نخست آذر می‌توانند در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کنند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به اینکه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن از هفته نخست آذر در استان انجام می‌شود، گفت: در این طرح ۱۸ هزار واحد مسکن ویژه طرح اقدام ملی ساخته و براساس نیاز، واحد‌ها عرضه می‌شود.

او سرپرست خانوار بودن، متاهل بودن، نداشتن سابقه مالکیت را از جمله شرایط برای ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن بیان کرد و افزود: در این طرح متقاضی باید تمکن مالی پرداخت ۳۰ میلیون تومان آورده را داشته باشد.

نظری با بیان اینکه نواقص مسکن مهر در طرح اقدام ملی رفع شده گفت: در این طرح، درگاه‌های مختلف از جمله ثبت احوال به راه و شهرسازی وصل شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران افزود: در حال حاضر زمین‌های ساخت مسکن ملی در ۲۳ شهرستان آماده شده و سهمیه استان در طرح اقدام ملی مسکن ۱۸ هزار واحد است.

نظری یادآور شد در مرحله اول طرح اقدام ملی مسکن، شش هزار و ۸۰۰ واحد برای عرضه به متقاضیان آماده می‌شود که در شهر‌های مختلف ساخته می‌شود و ساخت واحد‌ها تا پایان دولت انجام می گیرد.

انتهای پیام/س

ثبت‌نام طرح مسکن ملی در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد احمدزاده
۰۹:۲۰ ۲۸ خرداد ۱۳۹۹
چرا نمیشه درسایت ثبت نام طرح ملی مسکن مازندران ثبت نام کنم هرکاری میکنم نمیشه پیامک میدم تحویل میده آماجوابی به من نمیدن که این کدملی ثبت نام شدتوسایت چرا