تکمیل و بهره برداری از مسکن مهر در مازندران تسریع شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهدی رازجویان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران در جلسه شورای مسکن استان، گفت: با توجه به اینکه مسکن مهر برای بهره مندی خانواده‌های کم درآمد، بدسرپرست و بی سرپرست از مسکن شکل گرفته است نیاز هست تا از امکانات دولتی برای احداث و تکمیل مسکن مهر استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه تکمیل و بهره برداری از مسکن مهر در مازندران تسریع شود، افزود: تا زمانی که اتحاد و همدلی در بین مسئولان برای تکمیل و بهره برداری مسکن مهر وجود نداشته باشد این مهم به سرانجام نخواهد رسید.

رازجویان چگونگی دریافت خدمات از وزارت راه و شهرسازی را مهم برشمرد و گفت: امروز باید از فرصت طلایی بوجود آمده در این وزارتخانه برای خدمت به مردم مازندران بهترین بهره را برد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران افزود: از این فرصت‌ها برای دریافت تسهیلات جهت تکمیل و بهره برداری مسکن مهر مازندران که از دغدغه‌های جدی وزیر راه و شهرسازی است استفاده شود.

رازجویان با بیان اینکه پرونده مسکن مهر مازندران تا پایان سال ۹۸ باید بسته شود از اعضای شورای مسکن استان خواست: جلسات پیگیری را در طرح‌های مسکن مهر که دارای مشکل هستند برگزار کنند تا به صورت عملیاتی مشکلات بررسی و نسبت به رفع آن‌ها اقدام شود.

انتهای پیام/ م

ضرورت توجه به بهره برداری از طرح‌های مسکن مهر در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار