بازدید امام جمعه اندیکا از مراکز درمانی شهرستان

امام جمعه شهرستان اندیکا با حضور در درمانگاه ها و داروخانه های شهرستان از نزدیک در جریان مشکلات مردم در در خصوص تهیه اقلام مورد نیاز قرار گرفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان اندیکا با حضور در درمانگاه ها و داروخانه های شهرستان از نزدیک در جریان مشکلات مردم در در خصوص تهیه اقلام مورد نیاز قرار گرفت.

او ابتدا با حضور در درمانگاه و داروخانه شهرآبژدان ضمن خداقوت به پرسنل این مجموعه ، از نزدیک در جریان کمبود اقلام مورد نیاز مردم در زمینه مبارزه با ویروس کرونا قرار گرفت.

حجت الاسلام موسوی  همچنین از درمان بستر شهر قلعه خواجه بازدید و با کادر پزشکی این مجموعه دیدار و از مشکلات مردم و پرسنل این مرکز با خبر شد.

امام جمعه اندیکا کمبود اقلامی مانند ماسک و دستکش در داروخانه های شهرستان را یکی از مشکلات اصلی مردم برشمرد و در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: این کمبودها هم برای مردم و هم برای کادر درمانی وجود دارد و می بایست در اسرع وقت پیگیری و تامین شوند .

این مقام مسئول همچنین با پرسنل راهور و هلال احمر شهرستان دیدار و ضمن خداقوت در جریان ورود گردشگران به شهرستان قرار گرفتند و خواستار توجه بیشتر در خصوص عبور و مرور به شهرستان شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.