فرماندار اندیکا گفت: مهمترین راه جهت کنترل ورود هموطنان سایر نقاط به شهرستان لزوم محدودیت تردد و کنترل ورود و خروج هموطنان است.

 حیدر کاظمی فرماندار اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه هماهنگی و بررسی مقابله با کرونا ویروس گفت: فعلا در حال حاضر مهمترین راه جهت کنترل ورود هموطنان سایر نقاط به شهرستان لزوم محدودیت تردد و کنترل ورود و خروج هموطنان است.

او افزود: همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها به ویژه نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان و بسیج و هلا ل احمر با تمام امکانات تاریشه کن کردن این بیماری منحوس و به طور جدی و کامل فعالیت شبانه روزی خود را ادامه دهند.

کاظمی بیان داشت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با استان فعلا محدودیت تردد با اعمال کنترل‌های غیر بهداشتی باید صورت بگیرد.

فرماندار اندیکا  تصریح کرد: نظر به این که شهرستان اندیکا همه ساله با حجم عظیمی گردشگر روبروست و امکان ورود مسافران از سایر نقاط به شهرستان زیاد است بنابراین لزوم کنترل ورود و خروج از سمت سد گدار لندر و تاراز از سوی نیروی انتظامی قطعا باید صورت بگیرد.

این مقام مسئول هشدار به شهروندان داد حتما توصیه‌ها و نکات بهداشتی را جدی گرفته و از تردد غیر ضروری جدا خودداری ودر در اماکن و نقاط شلوغ و پرتردد جدا پرهیز مگر در موارد بسیار ضروری که شرایط خاص خود را خواهند داشت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار