معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از راه اندازی سامانه ۱۹۰ برای پاسخگویی به سوالات مردم در خصوص کرونا ویروس، در معاونت بهداشتی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سیروس سالاری، معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: سامانه ۱۹۰ با چهار خط فعال و با حضور کارشناسان بهداشت و درمانی و پزشک عمومی دوره دیده، به سوالات مردم در این زمینه پاسخ می‌دهد.

او افزود: این کارشناسان از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب به سوالات مردم پاسخ گفته و راهنمایی‌های لازم را به آن‌ها ارائه می‌دهند.

سالاری بیان داشت: به طور میانگین حدود ۷۰ تماس در ساعت با این مرکز گرفته می‌شود و ۱۲ کارشناس در سه شیفت کاری پاسخگوی همشهریان هستند.

او تصریح کرد: بیشتر سوالات مردم در خصوص علائم بیماری کرونا، نحوه درمان و پیشگیری، تهیه محلول‌های ضدعفونی کننده، کمبود مواد ضدعفونی کننده و ماسک در بازار و شکایت از مراکز و اماکنی است که بهداشت را رعایت نمی‌کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار