رئیس مرکز بهداشت ثامن گفت: سه مرکز عرضه‌کننده قلیان، به‌منظور پیشگیری از گسترش ابتلا به ویروس کرونا و قطع چرخه انتقال بیماری پلمب شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمیدرضا حسین‌زاده رئیس مرکز بهداشت ثامن گفت: سه مرکز عرضه‌کننده قلیان در محدوده مرکز بهداشت ثامن از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد به‌منظور پیشگیری از گسترش ابتلا به ویروس کرونا و قطع چرخه انتقال بیماری پلمب شد. 
 
او با بیان اینکه تماس با اشیاء و محیط‌های آلوده باعث انتقال سریع ویروس کووید-۱۹می شود، ادامه داد: مصرف و مواجهه با دود مواد دخانی تأثیر مستقیمی بر تضعیف سیستم ایمنی و مستعد شدن بدن برای ابتلا به بیماری‌ها داشته و همچنین استفاده از وسایل و ابزار قلیان، افزایش ریسک خطر ابتلاء به این بیماری را به‌همراه دارد.

رئیس مرکز بهداشت ثامن گفت: به‌ منظور پیشگیری از گسترش ابتلا به کرونا ویروس و قطع چرخه انتقال بیماری، بازدید از سفره‌خانه‌ها و کافه‌ها در اولویت برنامه‌های واحد سلامت محیط و کار مرکز بهداشت ثامن قرار دارد.

حسین زاده افزود: در بازدید‌های به‌عمل آمده از این اماکن و با همراهی پرسنل مجتمع قضایی ثامن، تعداد ۹۸۲ تنه قلیان از کافه‌های عرضه‌کننده قلیان جمع‌آوری و به همین منظور سه کافه پلمب شد.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.