رئیس بیمارستان علیمرادیان نهاوند با ابراز نگرانی از اینکه چرا مردم نهاوند کرونا را جدی نمی گیرند، گفت: تردد در خیابان‌ها را تمام کنید تجمع مردم با هر دلیلی قابل توجیه نیست.

چرا مردم نهاوند کرونا را جدی نمی‌گیرند؟به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر بهزادی رئیس بیمارستان علیمرادیان نهاوند در ستاد پیشگیری کنترل و هماهنگی مقابله با ویروس کرونا گفت: تردد در خیابان‌ها را تمام کنید تجمع مردم باهر دلیلی قابل توجیه نیست، روز مبادا گذشته است بحران سخت تری در پیش داریم اگر اینطور پیش برود.

او افزود: علت‌های تجمع مردم را در ادارات و مراکز خدماتی کاهش دهیم، جهادکشاورزی و بنیاد مسکن اوج فعالیت و روز‌های کاری را دارند باید مدیریت شود.

بهزادی افزود: متاسفانه هنوز داستان کرونا را برخی جدی نگرفته اند و نتیجه آن هم افزایش روزانه بیماران بستری در بیمارستان است باید باهر راه ممکن زنجیره ارتباطی انسان به انسان قطع شود که در نهاوند جدی گرفته نشده است و تلاش‌ها بیهوده است.

او بیان کرد: پرسنل بیمارستان و پزشکان با چنگ و دندان وضعیت را مدیریت میکنند به ازای هر نفر که در بیمارستان بستری می‌شود ۵ نفر در داخل شهر می‌چرخدبا یقین میگویم در حال حاضر در نهاوند بیش از ۱۰۰کرونایی در حال چرخش در شهر هستند این چرخه برای حفظ سلامت مردم باید قطع شود.

در این نشست مومنعلی دارابی رئیس شبکه بهداشت و درمان هم گفت: نباید اجازه داد مسافر و مهمان در شهر نهاوند اقامت کنند، بانکها، جهادکشاورزی، بنیاد مسکن بعلت تجمع مراکز در لیست هشدار هستند.

او اضافه کرد: جلسات مساجد باید تعطیل شوند، روحانیون نباید در مراسم و جلسات شرکت کنند تمام سراب‌های، ورزشگاه‌ها و اماکن ورزشی شهرستان باید تعطیل شوند.

مراد ناصری فرماندار نهاوند نیز افزود: با سلامت مردم و آبروی ما بازی نکنید، روی صحبتم با مدیرانی است که در اوج بحران هم به خودشان زحمت ندادند کنار مردم باشند.

او بیان کرد: از بخشداران نمیپذیرم بگویند مدیری همراهی نکرد، مدیر پای کار بهترین زمان اثبات توانمندی اش است با هیچ مدیر کم کاری معامله ندارم آن هم سر سلامت مردم در میان باشد.

فرماندار نهاوند بیان کرد: مدیری که در بحران نتواند وظایف و تعهداتش را عملی کند، هفته آینده در جمع مدیران شهرستان نخواهد بود، شهرداران، مدیران مراکز بخش‌ها و شهر‌ها هستند هیچ توجیهی قابل قبول نیست، اتاق اصناف نانوایی‌ها و مراکز خرید فروش را مدیریت کنند. 

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.