فرمانده انتظامی استان همدان از کشف یک کارگاه تولید مواد ضد عفونی کننده تقلبی در شهرستان تویسرکان خبر داد.

کشف کارگاه تولید مواد ضدعفونی کننده تقلبی در تویسرکانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بخشعلی کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که یک کارگاه تولیدی در یکی از شهرک‌های شهرستان تویسرکان اقدام به تولید مواد ضد عفونی کننده تقلبی می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او اضافه کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پس از اطمینان از صحت موضوع، ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی به آدرس اعلامی اعزام و در بازرسی از این کارگاه مشخص شد، ۲ نفر در این مکان با همدستی یکی از داروخانه‌های سطح شهرستان، اقلام بهداشتی تقلبی تولید می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد:از این کارگاه تولیدی، ۸۰۰ لیتر مایعات الکلی ضد عفونی کننده، ۱۲۰ کیلوگرم پودر شستشوی غیر مجاز و هزار عدد برچسب محلول ضد عفونی کشف شد.

او به پلمب این کارگاه و داروخانه مذکور اشاره کرد و افزود: در این رابطه ۲ متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کامرانی صالح ضمن هشدار و تذکر به افرادی که با احتکار اقلام بهداشتی و درمانی، امنیت سلامت مردم را هدف قرار داده‌اند، بیان کرد: پلیس با محتکران و برهم زنندگان امنیت روانی مردم قاطعانه برخورد می‌کند.

او با تاکید بر این که شهروندان ضمن حفظ خونسردی و امید بخشی به همدیگر به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند، از مردم خواست در صورت مشاهده گران فروشی و احتکار، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.