رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از توزیع مواد ضدعفونی‌کننده در ۳۶۴ واحد تولیدی حساس استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن حسینی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به توزیع مواد ضدعفونی‌کننده در ۳۶۴ واحد تولیدی حساس استان، گفت: پس از اعلام رسمی انتشار ویروس کرونا به منظور پیشگیری و صیانت از واحد‌های تولیدی که از مراکز حساس اقتصادی به شمار می‌آید، ستادی به این منظور در خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تشکیل شد.

 

او با بیان اینکه مواد ضدعفونی‌کننده در اختیار تمامی واحد‌های صنعتی استان قرار می‌گیرد، ادامه داد: در اولین اقدام ضربتی مواد ضدعفونی‌کننده توسط خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در میان ۱۲۴ شرکت توزیع گردید و همزمان اقدامات آموزشی انجام و دستورالعمل‌های بهداشتی در اختیار واحد‌های تولیدی قرار گرفت.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، با اشاره به بزرگترین اقدام لجستیکی ضد کرونایی این تشکل در مرحله دوم توزیع مواد ضدعفونی‌کننده، گفت: دومین مرحله توزیع مواد ضدعفونی‌ کننده میان اعضای این تشکل و نیز اعضای انجمن‌های صنایع همگن استان آغاز شده است و در این مرحله واحد‌های تولیدی بیشتری زیر پوشش قرار می‌گیرند.

حسینی افزود: در مجموع تا روز شنبه ۱۷ اسفند ما ۹۸، تعداد ۳۶۴ واحد تولیدی زیر پوشش این اقدام قرارگرفته و کار توزیع مواد ضد‌عفونی‌کننده همچنان ادامه دارد.

او ادامه داد: در این طرح علاوه بر واحد‌های تولیدی نهاد‌های همکار همچون گمرک، شورای هماهنگی بانک‌ها و واحد‌های تولیدی عضو خانه صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌ها نیز تحت پوشش قرار گرفته‌اند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در این ایام پرسنل واحد‌ها و تشکل‌های صنعتی استان حتی در روز‌های تعطیل هم مشغول به کار هستند تا به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل نماید.

او با اشاره به ضرورت تامین سلامت کارگران واحد‌های تولیدی، خواستار توجه بیشتر و برنامه‌ریزی فوری متولیان حوزه بهداشت در این بخش شد و ادامه داد: از مدیران واحد‌های تولیدی می‌خواهیم که دستورالعمل‌های بهداشتی را در راس فعالیت‌های کاری خود قرار دهند و اجازه ورود کوچکترین روزنه‌ها و آلودگی‌ها را ندهند.

انتهای پیام//ف. ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۴:۵۴ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
پس تکلیف روستاهای تربت حیدریه چیه؟نه مواد ضدعفونی کننده نه ماسک و نه حتی ضدعفونی محل انجام نمیشه