کتابخانه عمومی گلستان شهر بجنورد در صورت تخصیص اعتبار و بودجه در نظر گرفته شده در بهارسال ۱۳۹۹ به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  علی محمد جهانی، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی گفت:در هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار امسال دو باب کتابخانه عمومی روستایی هرکدام با متراژ ۱۲۰ متر مربع در روستا‌های بیدک و قلعه جق با جذب کتابدار بومی هر روستا افتتاح و به بهره برداری رسید.

جهانی افزود: با اختصاص اعتبار سفر ریاست محترم جمهوری به استان در خصوص کتابخانه‌های عمومی روستایی ارکان و گریوان نیز عملیات عمرانی این کتابخانه‌ها در حال اتمام بوده و در صورت مساعد بودن شرایط در آینده‌ی نزدیک با جذب کتابدار بومی به بهره برداری خواهند رسید.

او  خاطر نشان کرد: در صورت اختصاص بودجه برای کتابخانه عمومی گلستان شهر با توجه به اقدامات و مکاتبات انجام شده، انشعابات (آب، برق، گاز و...) کتابخانه عمومی گلستان شهر در مدت باقیمانده از سال ۹۸ خریداری خواهد شد.

جهانی گفت: با افتتاح و به بهره برداری رسیدن همه‌ی پروژه‌های کتابخانه‌ای در حوزه‌ی شهرستان بجنورد رشد قابل ملاحظه‌ای در شاخص‌های کتابخانه‌ای شهرستان و استان امسال و آینده شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.