یک تیم ۳۰ نفره از نوجوان و جوانان بیرجندی تعدادی ماسک و مواد ضدعفونی برای مقابله با ویروس کرونا بین مناطق محروم خریداری و توزیع کردند.

سالاری مسئول هیئت بیت الحسین بیرجند در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا جوانان و نوجوان هیئت بیت الحسین بیرجند به صورت خود جوش اقدام به تهیه لوازم بهداشتی ازقبیل ماسک و مواد ضد عفونی برای مناطق محروم استان کرده است.

او با اشاره  اینکه این مواد بهداشتی در مناطق نهبندان و شوسف که از فقر شدید رنج می‌برند بین محرومین توزیع شده است، گفت: درصددیم تا با کمک‌های مردمی تعداد بیشتری اقلام بهداشتی برای این مناطق تهیه کنیم.

سالاری اظهار کرد: این گروه ۳۰ نفره از جوانان و نواجوانان ۱۲ تا ۳۰ ساله دورهم جمع شده اند تا بتوانند کمکی به نیازمندان بکنند.

مسئول هیئت بیت الحسین بیرجند به اقدامات دیگر این گروه اشاره کرد و گفت: این تیم هر دو ماه یکبار هم برای خانوار‌های نیازمندی که شناسایی کرده اند لوازم خوراکی و پوشاک تهیه می‌کنند.

سالاری ادامه داد: شناسایی نیازمندان هم توسط همین گروه انجام می‌شود و کمک‌ها توسط تیم توزیع، تیم خرید، تیم بسته بندی انجام می‌شود.

مسئول هیئت بیت الحسین بیرجند با بیان اینکه برخی از نیازمندان شناسایی شده از حمایت هیچ نهادی برخوردار نیستند گفت: نیازمندانی که تحت پوشش نباشند به کمیته امداد و بهزیستی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.