رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی بیرجند تعداد مبتلایان قطعی ویروس کرونا در استان خراسان جنوبی را ۱۸ نفر اعلام کرد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ دهقانی فیروزآبادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تعداد مبتلایان قطعی ویروس کرونا در استان خراسان جنوبی به ۱۸ نفر رسید و از این تعداد یک بیمار مرد ۵۵ ساله با وجود تلاش‌های کادر درمانی بیمارستان، ولی عصر (عج) بیرجند متاسفانه درگذشت.

اوبا تاکید براینکه مردم بیماری کرونا را جدی بگیرند و در خانه بمانند افزود: آزمایشگاه ویروس‌شناسی کرونا ویروس نیز در بیمارستان، ولی عصر (عج) راه‌اندازی شده است.

دهقانی با بیان اینکه موارد مثبت کرونا مربوط به شهرستان‌های بیرجند، قاین، فردوس و زیرکوه بوده است تصریح کرد: اگر موارد فوتی جدید مشخص شود قطعا اطلاع‌رسانی می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: قرار است بر اساس پرونده الکترونیکی سلامت و به‌صورت تلفنی، در شهر‌ها بیماریابی در مراکز خدمات جامع سلامت و در روستا‌ها توسط بهورزان انجام شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
اسلامی
۱۶:۱۱ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
باسلام.درود میفرستم به تمام پزشکان و پرستاران که درخط مقدم مبارزه باکرونا هستند.خداوند خیرشان بدهد که از جان ودل به مردم خدمت میکنند.انشالله بیاری خداوند وهمکاری مردم ومساعدت مسؤلان و تلاش کادر درمانی کرونا را از استانمان وکشورمان ریشه کن کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
حسین‌قاسمی
۱۶:۰۸ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
از‌زحمات‌تمام‌پزشکان‌پرستان‌وکادر‌درمانی‌استان‌نهایت‌تشکر‌وقدر‌دانی‌رادام
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۴:۴۸ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
آرزوی سلامتی و طول عمر برای همه مردم کشورم علی الخصوص پرستاران و پزشکان که این روزها سخت در حال جهاد هستند. خداوند ان شاءالله هرچه زودتر این ویروس نحس رو از کشور بیرون کنه. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
Iran (Islamic Republic of)
صفدرمیرزایی
۱۹:۲۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
ازتمامی پزشکان پرستاران وخدمتگزاران تشکرویژه میکنم وانشاالله باامیدبه خدای بزرگ وکمک هم کرونارا شکست بدیم